tisdag 16 februari 2010

Min brorson väntar på maten:-)

Jag har hittat ett gammalt foto på min brorson, det är väl 18-19 år sedan som det togs. Det är i påsktid och det är uppenbarligen så att det väntas på middagen!

Nedan: Ett par fina stämplar från Reprint (det molnliknande och ränderna) som jag satt i kombination. Och så har jag fått fina bokstavsbrads!
 

 Chipboardswirl som jag klätt med papper. En egengjord "blomma" eller vad man ska kalla det:-)
 
Grungeboard som är målad med akvarellfärg och sen chalkad i olika lager, bokstäverna är lite flammiga i brunt och rött.

En kul LO att göra, pillrade t.ex mycket med glossy accents på olika detaljer. Jag gillar sånt pillergöra:-)
Tack för titten - välkommen åter!

3 kommentarer:

Oskar Wernersson sa...

Tack för scrappingen faster! Du är grym :D

PS. När du kommenterar bloggar på blogg.se måste du skriva så att det står http://wilderth.blogg.se annars kommer man inte till din blogg utan man kommer till en "Error"-sida ;).DS

Anna sa...

Jag är så dålig på att kommentera, men nu måste jag bara säga att du gör så mycket fint! Helt otroligt vad mycket man kan göra och hur vackert det blir. Lite avis blir man allt. ;) Jag har kommit fram till att jag nog inte ska försöka mig på scrapbooking, för antagligen kommer jag fastna och det har jag inte tid med, jag nöjer mig med stickandet. :) Hoppas allt är bra med er annars!

Lotta sa...

Åh, vilken häftig LO!!! Coola dekorationer och härliga färger. Kul att scrappa gamla foton åxå:)