torsdag 25 februari 2010

Födelsedagskort till ett barn

I lördags var jag ju på scrapträff i Knaften, och då gjorde jag bland annat ett födelsedagskort till ett barn. Kan ju va bra att ha tillhands:-) Allting i materialet kommer från Reprint.
Nedan - jag har från papperet klippt ut denna kaskad av stjärnor, samt 2:an:-)
Nedan: Björnen heter Popcorn och kommer från Crafters companion. Jag färglade med akvareller eftersom det var det jag hade med mig på träffen:-)
Nedan: dessa stämplar heter Milton och Paulina, och de ska symbolisera maken och mig:-)

That's all for now, folks! Ha en underbar torsdag!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Men åh vad jättefint!!! Härliga färger och finfina stämplar!

Maya sa...

Så utrolig herlig og flott kort!
Stilig med stjernene og motivet er bare så søtt!!
Ha en flott mandag,
klem fra Maya :)