måndag 2 november 2009

Vilken vecka!

Ja, denna vecka känns ju osannolik, jag kommer inte att vara hemma speciellt mycket. Jobbar idag och imorgon. Ikväll har vi Creoövning, imorrn kväll susar jag mot Umeå för på onsdag-torsdag kommer jag att påbörja kursen i KBT. Hem på torsdag kväll för att på fredag morgon pallra mig upp svintidigt och ta mig till Stockholm med morgonflyget. Och så kommer jag hem på måndag nästa vecka...

På lördag ska jag och Yvonne gå på utbildning på PMU. På söndag ska jag och gubben gå på KONSERT! För turligt nog så är det ju Impact i helgen: konsert med Kirk Franklin, Ole Börud och Samuel Ljungblad - vi har skivor med alla tre!! Jag tror det kan bli helt grymt bra! På midsommardagen var vi ju på konsert med Ole i Arnemark, vilket är bland det bästa jag varit med om. Men så satt vi ju inte ner så mycket heller, utan försökte få igång lite röj bland publiken:-P

Samuel Ljungblahd har skrivit många fantastiska låtar, så en hade vi på vår vigsel i kyrkan!

Tja, det var väl det. Tjing på er - ha det gött!
Kram,
Emilie

1 kommentar:

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack