måndag 23 november 2009

Fullt ös i helgen

I lördags tog jag mig en stund på förmiddagen för att scrappa, sen var resten av dagen uppbokad:-) Vi städade på kapellet i Barsele, for hem och duschade och åkte sen till Lycksele på 40-årsfest samt middag. Därefter fick vi köra i full fart till Storuman för att vara med på IBRA-mötet där Storuman Gspel skulle va med och sjunga. Allt detta enligt önskemål från Lasse Väcklén på IBRA som ville ha med oss:-) Det visade sig att mina förädrar var där, så vi bjöd hem dem på fika. Och så var denna dag slut:-)

Upp allt för tidigt på söndagen - klockan sju! Vi var först av alla på Filadelfia kl halv nio, så vi fick vänta ett tag på att alla skulle komma. Vi samåkte (Storuman Gospel) till Vilhelmina där vi medverkade på nästa IBRA-möte med Lasse Väcklén. Jag vaknade till ordentligt först vid 5-tiden på kvällen, jag var så otroligt trött. Men efter Vilhelmina blev vi hembjudna till ett par kompisar - det är så skönt att spontangöra grejer ibland! På kvällen orkade jag inte göra nåt speciellt, så jag gick isäng vid niotiden och somnade på spikmattan:-)

I morse var det tungt att stiga upp, det känns ju som att jag inte varit speciellt ledig i helgen. Fast det har jag ju, men det är jobbigt när det ska vara så fullspäckat med grejer och man dessutom måste upp tidigt. Men denna dag ska bli fantastisk!!!

1 kommentar:

Magnus och Therése Mörtzell sa...

Ja du har då verkligen haft fullt ös i helgen. Men när det är fullt upp med roliga o trevliga saker brukar det mest vara en energikick =) Passa på och njut av den fantastiska dag vi har idag för du har väl tittat ut genom fönstret..!!
Bless o kram