måndag 9 november 2009

Fantastisk helg, men äntligen hemma!

Förra veckan var jag på KBT-kurs i 2 dagar, ska gå en utbildning under nästan ett år. Det var verkligen kanonbra! Kände mig verkligen peppad då! (Just nu är jag inte peppad på nånting;-) Jag kom hem ganska sent i torsdagskväll, så då packade jag om och steg upp 05.00 på fredagsmorgonen för att ta morgonflyget till Stockholm. Jag och Yvonne har varit på en kurs på PMU (lördag). På fredagen sprang vi på stan, åt på Mongolisk restaurang med min kompis Carina - och så kom Lina, en annan kompis in oxå! Jättekul att träffa dem båda! Vi (jag och maken) åkte ut till Flemingsberg rätt tidigt på kvällen, för vi var eländigt trötta båda två. Det var skönt att ta sig i säng i tid...

Lördagen - kurs på PMU för min del! När den var slut så åkte jag in och träffade Jonas och Stephan, så vi åt tillsammans och kom fram till att vi skulle åka ut tidigt till Åkersberga där min svägerska bor. Men tidigt vet jag väl inte om det blev... Vi kom dit vid 20.30! För killarna i sällskapet vägrar röra på påkarna, de vill inte va stockholmsaktiga:-D

Söndag - gudstjänst på Citykyrkan inne i Stockholm, så det blev till att kliva upp alltför tidigt. Sen gick jag för mig själv på stan en stund och hittade 2 klänningar som jag ville ha, och båda blev inköpta:-D Tack och lov finns den där affären i Umeå oxå, och jag hoppas de har lika vackert urval av kläder! Så var det ju konsert på kvällen med Ole, Samuel, Stefan och Kirk - grymlings bra var de allihopa! Önskar ju bara att jag fått lyssna mer på Ole och Samuel, men... å andra sidan så kanske Kirk ska få ett par timmar när han ändå är här, så att säga:-P Ja, det var ju allsång hela tiden, och dans - publiken var "på" hela tiden och det var en härlig känsla att va där! Vi kom dock hem först vid ett-tiden inatt, och så gick vi upp vid sex, så jag har inte sovit så mycket.. Därav min zombiekänsla. Så fantastiskt att det är 2 körövningar ikväll då! Måste sova lite innan. Mat är ju av underordnad betydelse.. *znark*


EDI: Tack och lov vart det bara EN körövning, det räckte mer än väl eftersom jag fick feber under eftermiddagen...

2 kommentarer:

Pysselmaja sa...

Ja tack ;) de vore snällt=D

Annica H sa...

Åh gulla vacker! Jag blir trött bara av att läsa om allt du har gjort! :) Men du måste ha haft roligt åxå!?!

//Annica H