fredag 28 mars 2008

Städa, städa varje fredag å så varje jul...

Ja, idag har vi flyttstädat, från kl 11 till kl 19. Ganska drygt, och ändå är hallen kvar. Men jag fick smått panik och ville bara därifrån. Imorrn ska jag putsa om vardagsrumsfönstret innan solen kommer dit med sitt glada sken, och så ta hallen. Och förrådet. Det är ju lindrigt och lite! (Pepping, pepping...)

Vilken tur att det är så illa dåligt med tv-program som är värda att se ikväll, då kan jag ju faktiskt lasta in saker där de ska vara. Tjohooo.

Min passionsblomma gillar livet iaf...
Har läst några bloggar under påsklovsveckan (för skolungarna alltså...) och det verkar ju ha varit pysselväder söderut! Här har det varit strålande sol i över en vecka nu, men inte har jag hunnit vara ute för det. Fick mig ju en promenad i söndags vid 16.00-tiden med Tiger, annars har det varit skralt med uteliv för min del. Men så är det väl när man ska gifta sig och flytta mm?

Inga kommentarer: