torsdag 20 mars 2008

Friskt och kallt


Skärtorsdag idag och vi ska baka i bagarstugan med eleverna på Kursgården. Det är ju bara -20 grader, så det är väl lagom;-) Nä, de gruvar sig för att stå å fiska - fiske är alternativet, vi ryms ju inte att baka då vi nu är kanske 12 st eller så. Jag tänker då baka... Jag och Hanna har redan hunnit dela upp godiset i alla påskägg, och ska dela ut dem oxå i hemlighet i rummen.

Vi är ju färdiga med tapetserandet hemma hos Jonas (och snart hos mig oxå:-) som jag nämnt på min hemsida - den är ju under nedbyggnad, jag kommer endast att skriva här från och med nu. Dock kan jag ju konstatera att det är mycket enklare att hantera hemsidan rent tekniskt, men men..

Har fixat adressändring så att det ska vara smidigt med min post, vill inte ha nåt glapp. Det är väl dags att ändra en massa för försäkringar etc oxå! Huvaligen... Gunnar på jobbet har iaf sagt åt mig att vara ledig i påsk, och det är ju rätt skönt eftersom jag har alldeles för mycket på min att-göra-lista. Men på lördag tror jag att jag ska sneaka in på middag, de har väl påskbord då.

Vill ju även visa lite foton på hur det blev när vi tapetserade:

Inga kommentarer: