fredag 15 januari 2016

Planer, drömmar och förberedelser

I mitt huvud har jag påbörjat en packlista inför sista veckan i maj då jag ska på trädgårdsresan till södra England. I mitt huvud så har vi också strålande sol varje dag, men jag vet att jag måste ta med regnkläder och stövlar :-)
Idag har jag beställt en hård resväska. Inget märkvärdigt, men jag tror jag kan leva med den många år :-)
Det här börjar kännas mer och mer verkligt, och det känns gött att ha detta att tänka på i kylan, kan jag lugnt säga! Att dessutom få gå på Chelsea flower show, som jag drömt om sen jag flyttade hit, känns riktigt fantastiskt! Jag tror ju nu att jag inte kommer att köpa så mycket blommor, det är inte därför jag far dit. Men man vet ju liksom aldrig... vi ska visst vara kvar till slutet av flower showen då de river allting och då folk tydligen blir som galna och vill köpa till bra priser. Det kan ju hända att något slinker med i min hårda resväska ;-)

Inga kommentarer: