tisdag 24 juni 2008

En vanlig tisdag

Har varit så dödens trött idag. Har haft en sån där natt då det känns som att jag inte sovit alls, men det har jag väl gjort. Då och då. Och så kändes inte halsen nå vidare idag, så jag blev rädd att jag höll på att dra på mig en förkylning. Jag for hem vid 14-tiden och sov en timme. Det gjorde ju underverk ett tag, men nu känns det inge vidare igen. Men vi har iaf kunnat städa sovrummet ordentligt, så nu ser jag golvet typ överallt - wow! Det är lite problematiskt att vi knappt har nåt förråd (det är ju fullt sen länge...), garderoberna är få och klädkammarn full med verktyg och annat smått och gott. Men man kan ju slänga saker oxå:-)

Gjorde ju ett par snabba enkla kort i lördags kväll, här är dom. Mamma fyller år om 10 minuter och Ing-Britt på torsdag.

Köpte ett par grejer, dekorationer till scrapbooking /kortmakeri, på Laplands office idag oxå. Och så får jag ett par dies snart med posten och jag väntar FORTFARANDE på 2 paket med stämplar. Det tar då tid *mutter*

Ska knyta mig. Sussa på!

Inga kommentarer: