fredag 27 juni 2008

Begravning och födelsedag på samma dag

Idag fyller min kollega år, så vi har ätit tårta på jobbet, och jag ska hem till kollegan en sväng efter middagen ikväll. Har gjort ett kort med en pippifågel till honom, han är som klippt och skuren för att bo där han bor! Där finns djurlivet verkligen inpå knuten.

Idag har jag och Jonas sjungit och spelat på en begravning. Jonas sjöng amazing grace och jag kompade. Det gick bra för oss båda, men jag var faktiskt så nervös innan att jag höll på att hyperventilera. Vad är det som händer med mig på gamla da'r? Som sagt, det gick bra. Jag kunde andas när det väl var dags och spelade nästan prickfritt. Skönt! Hoppas bara de gillade vår version så att vi inte gjort nåt övertramp på nåt vis. De hade jättefina sånger; som första sång spelades Georgia on my mind, Heaven avslutade det hela, och så 3 psalmer i mitten, förutom amazing grace. Det är den längsta begravning jag varit på, men en del var ju fram till båren flera gånger oxå. Det var fint - R verkar vara saknad! Må han vila i frid!

Nu ska vi ut på marknaden och se om vi kan få oss nån mat i magen. May the force be with ya'll!

Inga kommentarer: