onsdag 20 juli 2011

Är på G!

I förrgår så körde jag ju städning inomhus eftersom det ösregnade hela dagen. Igår var det strålande sol, och mamma kom till oss för att umgås med Alva, och så fick jag ju tid till annat. Så det blev trädgårdsgöra. Mitt i det vi stod och diskuterade ute så kom mamma med en idé, och jag kände att jag genast ville förverkliga den! Så jag gjorde en ny rabatt ögonaböj. Solen gassade och det var ganska så tungt, och jag drack nog för lite, men jag var så väldigt nöjd med dagens insats, även om jag inte gjort rabatten helt klar. Och - jag började ju dagen med en cykeltur till Skirträsket, och så tog jag, mamma och Alva en promenad efter "runningen". Så jag fick träning så det räckte och blev över *nöööjd*

Jag var så trött att jag vid 17-snåret planerade för en kväll i soffan med Alva och jag tänkte att jag nog skulle hinna med 2 filmer. Men jag fick besök - 2 gånger! Så jag hann inte ens se en hel film:-) Men nu har jag iaf min Ziperall:-) Jag tror den blir urmysig i höst och vinter då det kan kännas småkallt:-)

OBS - det är inte jag som är på fotot :-D

Inga kommentarer: