söndag 16 augusti 2009

Long time...

...no see! Hur kommer det sig att jag inte bloggat på flera da'r? Har jag varit så busy?? *funderar* Iaf så tog jag semester i torsdags för att plocka blåbär, jag hade ju sett ut blåbärsstället innan. Fick ihop ungefär 8 liter. När jag kom hem fick jag reda på att vi skulle få besök så det var till att ilstäda:-) Tur att vi får besök ibland!!!! Rensningen fick ju vänta iaf. Jättetrevligt att våra vänner kom förbi - jag fick tom. scrappa - perfekt främmande:-D

I fredags jobbade jag hla dagen, for hem för att se till hundarna och så tog jag med Dixie till Nybyggarland där vi skulle ha sound check inför konserten. Hon låg alldeles tyst och stilla hela tiden, jag tittade ju till henne då och då! I smyyyyg:-) Konserten gick rätt så bra. När jag kom hem så ställde jag mig och rensade blåbär, vi tog en promenix med dogsen och så rensade jag igen. Jag gick i säng kvart i två:-)

Idag har jag och 3 andra kvinns varit iväg på hallonplockning - jättetrevligt!! Jag fick ihop ungefär 7 liter, så ikväll har jag rensat dem och gjort drottningsylt. Jonas städade i frysboxen, och där hittade vi sylt från förra året... ooooops. Vi äter visst inte mycket sylt:-s Men nu har vi iaf lite mer!

Bilderna är lånade på webben.

Inga kommentarer: