lördag 20 december 2008

Altrad after eight-ask

Jag har införskaffat några after eight som jag ska altra och ge bort i jul, här är den första. Jag har helt enkelt klätt in den i Wassailpapper från Basic grey, satt fast blomma och löv, satt glitterlim på dem. Sen skrev jag ett litet brev som jag rullade ihop och knät ett band runt, med en tjusig hattnål i. Jag har satt en julbild på baksidan av blomman ("decadent chocolate"). Och så satte jag dit fina WOJ-stämpeln med flickan som blåser iväg hjärtan, passar så bra till min julklapp :-) Och vem som ska få den? Det säger jag inte:-D


7 kommentarer:

Marie sa...

Snygg ask! Ser lite farligt ut med nålen... Det är ett bra format på asken, den går att förvara allt möjligt i den då innehållet är uppätet.

Lena B E sa...

Men så snygg asken blev!! Å after eight är väl jättegott det också. Det är tur att det är jul bara en gång / år, annars rullade man väl fram! *skrattar* Tack för kommentaren, ooo vad du är snäll som vill dela koden med mig... maila den till - lenas.mail@telia.com
Julkramar från mej... :D

Kamilla sa...

Men chhhhheeeze vad snyggt du gjort !!!
Den som ska få den kommer att bli sjuuukt glad!
Vad mysigt att skriva ett brev att skicka med :D
Kraaam

Anonym sa...

Tusen Tack!!! Jag kunde aldrig föreställa mig att jag skulle bli den lycklige ägaren till det här fina konstverket :) Den kommer att pryda rumsbordet många år framöver. Så praktiskt när man bara kan fylla på när den blir tom ;)

Carina sa...

Så snygg ask!!Du hade mycket fint i bloggen, har tittat runt här en stund. En fröjd för ögat... Ha en riktigt God Jul!!

Carola sa...

GOD JUL gumman!!

Kramiz Carola ♥

Lena B E sa...

Önskar dig en underbart härlig jul.
God Jul & Julkramar i massor.