lördag 27 september 2008

Scrappardag i Storuman:-D

Idag har jag varit på hembygdsgården sen strax före 13.00 och påbörjat 3 kort och 1 LO. Ingen av dem är riktigt klar, men jag vann ett pris för min LO:-D Jag lägger ut bild på priset, LOen kommer senare då jag är nöjd med den!

Vi har som sagt suttit nästan hela dagen, med undantag för att vi for till hotell Toppen och åt middag. Jag åt västerbottensschnitzel - god! Jag gav upp vid 21.30 tror jag, jag hade glömt ett kort hemma som jag behöver göra färdigt till imorrn. Så det ska jag ta tag i nu:-) Men jag har riktigt ont i ryggen nu, känner jag. Så jag kanske ska sluta känna efter...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tacf för sällskapet i kväll=D det var jätte roligt!

Alexandra Lindgren sa...

oj oj oj, vilken vinst!
grattis :)

Anonym sa...

Nu har jag ändrat deisgnen igen, hehe :)) Ja e ju hopplös vettu! Kram :))

Anonym sa...

Det gick fort, redan samma dag! :)) Kram!

Anonym sa...

Jo det har jag, skulle vara jättetrevligt :-) Hur ser din vecka ut?

Anonym sa...

Vi kunde ju gå ut å ta en fika eller nå ikväll då kanske? Va sägs? Då ska du få mitt mobnr också för ibland e de frustrande å måsta lämna en kommentar för varje gång ja tänk dra ut de på nå skoj, haha ;))