måndag 25 augusti 2008

Paket!!!

Idag börjar vårt 2 månader långa köpstopp, både för mig och Jonas. Och då handlar det om saker som vi inte behöver, förstås. Så för min del är det förstås scrabookinggrejs, för det har jag. Jag måste börja använda det nu, så jag håller faktiskt på som bäst. Höll faktiskt på glömma bort att blogga :-O MEN - för att klara dessa 2 månader så har jag införskaffat ett par basgrejer, och det kom idag. En mörkbrun chalk (jag använder det på allt, borde nog ha köpt 2!) och så GRUNGEBOARD - har varit för snål för att köpa det förut! Och så ett par ljuvliga stämplar från Prima som jag suktat efter i sommar, och de var ju ändå billigast. Typ.

Och så skulle jag beställa burgundyfärgade hydrangeablommor från pysselmyran, men hittade ju andra snygga blommor oxå (de är faktiskt gröna/vinröda, inte gula). Men då den personliga bekräftelsen kom så var de blommor jag var ute efter helt slut! Men dessa är väl inte så illa heller.. Och Ulja hörsammade mitt nödrop och har fixat ett paket röda blommor åt mig, så de kommer väl vilken dag som helst *tjohoo* Vilka ursjyssta människor det finns!

Nu ska jag fortsätta mitt pysslande...
Tjong i medaljongen!

Inga kommentarer: