tisdag 1 april 2008

Ännu en dag

Igår gick det ju rätt bra med planeringen, faktiskt. Vi fick iofs en del gjort som vi inte skrivit upp på just gårdagen, så det är ju skönt! Är rätt trött idag, men jag somnade ändå halvfort inatt. Ska plugga lite dykteori vid 2-tiden med Gunnar och en annan kille. Jag behöver verkligen det, för jag var inte där i söndags, så nu ligger jag lite efter igen. Gunnar satt och gjorde dyktecken nyss, och jag fattade inte ens vad han höll på med:-s

Annars så händer följande idag - jag ska lämna in brudklänningen för justering efter jobbet, vi ska räkna porslin och glas på kyrkan och mäta bord. Igår passade det inte eftersom vi kom på att det var Club 28, och sen kör på kyrkan.

Nu tror jag att detta är de sista gamla korten jag har att lägg ut, från och med nu så kommer det nog bara nytt.

Inga kommentarer: